Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

The Elder Scrolls Online – wsparcie dla DirectX 12 i inne poprawki techniczne w drodze
Po raz kolejny w ciągu ostatniego miesiąca studio ZeniMax Online zabrało głos w sprawie planów na przyszłość gry The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited – tym razem odwołując się do kwestii czysto technicznych. W nadchodzących miesiącach MMORPG Bethesdy doczeka się sporych ulepszeń w kwestii grafiki i wydajności. Na poprawę tej drugiej w największej mierze wpłynie zapewnienie wsparcia dla bibliotek DirectX 12 w wersji PC. Ponadto wraz z najbliższą dużą aktualizacją, planowaną na marzec, na tej platformie sprzętowej pojawi się 64-bitowy klient. Również w edycji na PlayStation 4 płynność rozgrywki powinna ulec wydatnemu zwiększeniu, jako że deweloper zamierza zrobić użytek z siódmego rdzenia procesora konsoli, który został niedawno odblokowany na rzecz gier.

Co się zaś tyczy grafiki – zapowiedziane przez ZeniMax Online ulepszenia dotyczą zasięgu rysowania detali otoczenia (LOD) i zasłaniania ich mgłą. W strefach wprowadzanych w kolejnych DLC (np. w Orsinium) będzie można zauważyć poprawę w tych aspektach, a twórcy chcą ulepszyć także obszary z „podstawki”, choć te ostatnie mają niski priorytet na liście rzeczy do zrobienia. Trzeba też mieć na uwadze, że w wielu miejscach gęsta mgła pojawia się celowo, aby uwydatnić klimat lokacji.

Nie wiadomo, kiedy dokładnie możemy spodziewać się rzeczonych zmian w grze (nie licząc 64-bitowego klienta, który zadebiutuje wraz z dodatkiem Thieves Guild, czyli najpewniej 7 marca na PC).

Źródło:
"Draug" - GRY-OnLine
Klemens
2016-02-03 18:41:27
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow